Thursday, June 14, 2012

Pelajar Unisel, Kuis lega pembekuan ptptn ditarik balik.

Pejam celik pejam celik.. dah tiga tahun aku kat kuis tercinta nih..
Tapi aku tak tahu pulak ptptn di kuis dibekukan.
Aku cuma tahu pembekuan tu dah ditarik balik.
Tapi bila masa dibekukan?
hahaha..

Ni lah masalahnya bila tak ambil tahu hal negara.
Cuma aku tertanya-tanya,
Kenapa tiba-tiba saja nak bekukan ptptn tu?
Mogok ka?
Merajuk?
Hehe.

Dah final sem ni, tapi lepas ni L.I pulak.
Korang tolong carikan tempat praktikal boleh?

3 comments:

Ikmal said...

Assalam, baguslah dah ditarik balik... kesian kat mereka yg baru nak masuk...

Aishah Jahirah said...

dgr unisel je...kuis pn terlibat ke... sektor kerajaan pn sekarang dah open utk LI.try la apply..

Pengetua Speaker Sekolah said...

pasal pendidikan percma aritu la..pihak ptptn nak bekukan ptptn sebab die nak pkr yg memerintah slangor skang bg pndidikan percuma kat plajar unisel..lpas pihak unisel brtindak nak cairkan aset utk tampung pndidikan pelajar, ptptn terus dibagi balik kat plajar..dgn kate lain..korang plajar unisel krugian sbb kena guna ptptn balik..hehe