Friday, April 20, 2012

Gua Kelam


Hai, selamat hari jumaat. 

Duduk dekat rumah selama 84 hari, rasa macam duduk dalam Gua Kelam. Mula rasa terkinja-kinja nak balik tempat belajar. Dapat jugak dengar bunyi bising announcement kat apartment, even setiap kali dengar tuh, aku menjerit-jerit suruh diam. erhhh. macam la tukang buat announcement tu dengar kan.

Tulah masalah aku, bila duduk sana tergedik-gedik nak balik kampung. Tapi bila dah balik kampung, aku bising tak tentu pasal. sigh***. Bukan apa, cuti sampai 84 hari, no wonder la aku macam cacing kena terik.  Dapat keluar pun dua kali dua kala. Stress.

Cuti sampai 84 hari, tapi sebulan sekali jugak baru nampak aku update. Haha setiap paragraph aku mention cuti 84 hari. jANGAN MARAH ye. Oh ye, sambung balik, haa sebulan sekali bru nampak aku menaip, bukan ape.. hah mulalah nak mencipta alasan tuh. Eh tak lah, cuma nak bagi tahu. keh3. Actually nafsu nak menaip tu dah makin berkurang,  tak tahulah kenapa.

Okay tu aje aku nak membebel.

Adios.

4 comments:

eyjalukman said...

hehe bosan kn dok cuti lelame kt rumah ni T__T

khaifaiz said...

huhu... samalah

Herbal Trica Jus said...

asyik ga ya...?

Nur Farah Hani said...

haha.. tinggalkan blog buat sementara.. cam fara .. da dua bulan tinggal.. skang ni baru ada nafsu nak menulis semuala.. lame2 tak menulis rindu rasanya.. hahaha.. selamat bercuti!! :)