Tuesday, January 31, 2012

Terperangkap Air Pasang Tanjung Tuan

Pengalaman jadi kenangan..
Terima kasih ya Allah kerana selamat kan kami...


Waktu ni kami tak tahu kami bakal terperangkap..








 Mangsa2 (cek kat belakang..sblh bju merah)
kebetulan..abg bju merah tu ada kamera..


 Sejauh ni kami menapak batu2 tajam.. kami tak dapat teruskan kerana ada pusaran air.
dan terpaksa berpatah balik cari pantai disebabkan air semakin pasang..

jom tahu cerita lanjut kat sini:

6 comments:

Nur Farah Hani said...

nasib baik dapat contact team rescue?? kalo tdak.. haish bahaye betul.. tapi kan.. alhamdulillah and fara rase bile tengok apde view sungguh emnarik.. even terperangkap tapi mesti pengalaman tu err indah la jugak sebab cantik sangat2 moment kat situ..kan kan :))

A. Arvi said...

sungguhlah beruntung, nice posting.. salam kenal

Chegu said...

pengalaman tu, bahaya tapi, syukur semua selamat kan

nur chahaya abadiey said...

salam..
alhmdulillah semua terselamt... menakutkan btoll..nur bace pon dh seriau..

salam kenal dr nur :)

khaifaiz said...

pengalaman berharga tu

kim heeruul said...

lame tak singgah sini..hehe.ingt kat gua lg tak?
keh keh keh..
knp time air pasang lu orang tak mndi. hih