Friday, October 7, 2011

Robot cuci rambut


sebelum tu (klik sini)


sape ada baca kosmo hari ni ?wahhh dasatla teknologi jepun ni . kagum dengan ciptaan2 mereka, siap ada mesin cuci rambut lagi . kalaulah auliyya ada satu ni . yuhuuu . boleh cuci rambut 10 kali sehari . nak tahu tak ! kita cuma baring je . pastu robot tu buat semua , siap letak perapi n keringkan rambut lagi . cayalah ! nanak . nanak .






tapi sebenarrrrrrrnye produk niw tuk orang kurang upaya jew !!








 Amek kau , setepek kena . huhu . jangan ngade2 . tangan ada cuci sendiri .





NOTA KAKI : klik monyet mintak simpati ni tuk maklumat lanjut    .




12 comments:

pajong pemalas!!! said...

nie klo kne karen kompom kejung...

RinsyaRyc said...

baru je nak cakap nak.. tapi.. hahahaha... tak jadik la.. !

http://bulatmata.blogspot.com/

noraauliyya said...

pajong pemalas!!!: betoi gak tuh .

noraauliyya said...

RinsyaRyc : haha nnt law gne , kna cop OKU lak .

shafiqabdshukor said...

teknologi..
makin lama bat manusia jadi pemalas...

hahahaha

Mish eika :) said...

jepun mmg kaya ngn robot :)

noraauliyya said...

shafiqabdshukor :tu lah , manusia dok goyang2 jari kaki ja . robot buat semua .

noraauliyya said...

Mish eika :) : huhu , law beli mst mahal an.

❤ eyeme ❤ said...

org kurang upaya je ke? cane eh dia berfungsi..kalau kena air pd ware dia, mampuih la kita..hikhikhik..

noraauliyya said...

❤ eyeme ❤ : a'ah , tu pun diorg na letak umah owg2 tua .

budak penjara said...

alah..cuci rmbut pakai pantene je..x yah nk gna mesin ke ape..hehe

cerita best said...

NICE BLOG...TQ SBB MSUK BLOG PAKJOE..pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe