Saturday, October 22, 2011

kuasa pensil

entry bergambar .

Gambar-gambar ni dilukis hanya menggunakan pensil je !






apa pendapat korang?





12 comments:

Pendamba Mawar said...

waw...PM kalau melukis cam tu gak.ahahahaa

ikatankasihku said...

kreatifnyer !

Chegu said...

yup, kuasa pensil, tapi yg menghidupkan gambau tu, mungkin teknik amik gambau tu jgak, kalau salanh sudut, ttp nampak flat jg kot, hehehe, ke saya salah,hehehe

RinsyaRyc said...

mcm real..

Nur Farah Hani said...

siyes gambar tu nampak macam suatu yang reality.. hidup?? haha.. pensil memang berkuase.. heee.. :D

zOeY zAu YaH said...

hebatlah org yg lukis tu

Daddylicious said...

peh!mmg stylo gila...nice

yan_n.i.m said...

wow... hebat nyer...!! xmampu eden nak lukis haihhh :P

I am...izuan said...

waaaahhhhhhh.......terror nye awk lukis ke?hahahah

Thanks sebab bg link...

hafiz hafizol said...

sangat kagum saya dibuatnyeee!!!!!!

MaYa MustWany said...

terbaekk..mmg kreatif kan mereka.

NormaLiza Mah said...

salam... saya suka entry ni... hihi....unik giler....
singgah usha entry n iklan yang ada..
moga dpt bntu tmbh $ blog.
jom singgah.....