Friday, October 21, 2011

biar betul ?


Motosikal guna najis manusia .


Menurut KOSMO :

TOKYO - Sebuah motosikal di Jepun menggunakan najis manusia sebagai sumber kuasa.
Ia yang dinamakan Motosikal Tandas Neo, dibina oleh firma tandas, Toto, dalam usaha membantu mengurangkan asap karbon dioksida sebanyak 50 peratus dalam tempoh enam tahun.
Dilengkapi tandas modifikasi dan makmal bergerak untuk memproses najis, kenderaan beroda tiga itu boleh bergerak selaju 80 kilometer (km) sejam.
Jika semua itu tidak cukup canggih, motosikal berkenaan juga boleh bercakap dan menulis mesej di udara dengan menggunakan sistem pengimejan cahaya.
Ia kini dipandu uji dalam sesi jelajah sejauh 960km di Jepun dan dijadualkan tiba di Tokyo pada 2 November ini.
Pada awal tahun ini, seorang lelaki melakukan perjalanan sejauh 20,000km mengelilingi Australia dengan menaiki sebuah motosikal berkuasa lemak ikan dan jejari kentang. - Agensi



kat Malaysia ada tak ni ? lau ada kaya lah korang semua .. jual najis untuk motor macam ni . kaya2 hahaha.

jom klik sini:

7 comments:

I am...izuan said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!biar betull..hahahahhaa

hafiz hafizol said...

haha... ade jugak kegunaan najis nie.. uhuks

Azzah said...

macam2 orang jepun buat kan?

khaifaiz said...

hahaha.. sekilo najis, sekilo najis... ok juga tu... dpt menyumbang pendapatan isi rumah

RinsyaRyc said...

jangan datang rumah ai dah.. huhu

Pendamba Mawar said...

er..:P macam2

khairul akmal bin azman said...

motosikal yg sgt kreatif...!