Wednesday, October 12, 2011

Aku Cuma Seorang Blogger


dah lama tak join segmen abg Ben , tadi blogwalking then ternampak segmen ni . so join la . tapi bersyarat taw .. berikut adalah syarat-syaratnya :

1 . Letak Header BEN ASHAARI.COM

2 . Tajuk : AKU CUMA SEORANG BLOGGER dan linkkan ke entry ini .

3 .  Berikan sebab kenapa rakan blogger patut masuk blog korang ? Apakah keistimewaan blog korang dan beri 1 blog yng sentiasa memberi semangat pada korang untuk terus berblog .

4 . Tinggalkan url entry di ruangan komen

5 . TUTUP 10 malan ini

6 . selesai


ok , menjawab kepada persoalan abg ben , tujuan Auliyya berblog ni nak cari kawan di alam maya . Dan blog ni lebih kepada kehidupan peribadi, so sebab tu Auliyya nak diorang jenguk2 blog ni supaya baca entry Auliyya dan dapat memberi nasihat atau idea yang bernas . Blog ni tak ada istimewanya pun berbanding blog2 lain yang lebih hebat . Blog yang selalu bagi semangat ? BANYAK !sebab Auliyya selalu jadi silent reader tegar ! so mereka menjadi inspirasi dari segi cara menulis dan penulisan yang penuh makna dan keilmuan .




7 comments:

Kancil 8349 said...

datang dari segmen sama...kalau sudi datanglah ke blog Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/10/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

I am...izuan said...

datang dari segmen yang sama....kalau ben tak buat segmen ni..tak dapat la jenguk blog u.....

http://izuan-izuan.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

baru je follow blog ni..insyaallah slalau singgah...tapi rajin2 la update ye?and hopefully dapat follow balik blog saya yang masih fresh lagi ni...:)

nurul nabila bt medan said...

salam kenal.
dri segmen sama ^^

I am...izuan said...

thanks a lot!!!!rajain2 la update ye?insyaallah saya akan sentiasa kunjung

IntaNBerliaN said...

Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)

follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html

Aiisyah Gazali said...

mestila ingat lagi group semputterhebat :) singgah sini

fieda said...

Singgah dari segmen yg sama...
Happy blogging:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html