Wednesday, April 6, 2011

apabila cinta d khianati....

aiii sume... sem0ga hari ini lebik baik dari semalam owkeyh! k0wg pernah merasa d khianati kekasih sndiri?? 0r suami k0wg sendiri... 0rg yg kita benar2 syg.. kita pertaruhkan harapan, ttbe dy mengkhianati kita..! ya Allah... sakitkan.. teramat sakitt.. hal macam niw kita tak b0leh nak jangka.. kadang dtg dari salah kita sendiri, 0r mmg dy dah nmpk ketidaksempurnaan pada kita.. sbb tu dy mengkhianati kita... andai hal ini pernah terjadi dalam hidup k0wg... k0wg kna amek pengajaran.. jgn biar pkara cam niw berulang sbb nnt k0wg sendiri yg rasa seksa dan derita.... ingat, jgn mudah percaya ses0rang yg k0wg bru knal... sbb manusia2... tak kre llki 0r prmpuan zaman skrg niw... maj0ritiny tak jujur..dan pentingkan diri... tp igt 0wkeyh.. "bukan semua"...mcm auliyya, terg0long lam "bukan semua" 2 la... ecehh perasan... ok pedulikan.!

yang penting, amek pr0ses mengenali hati budi dlm jgka masa yg agak lame... k0wg sendiri thu kan... suami isteri yang tidur sebantal pun belum tentu knal pasangan mereka sepenuhny... hah. pernah dgr tak?? ble ada psgn yg dah melangkah ke alam perkahwinan, waktu tu la perangai sebenar teserlah... jgn tak tahu 0wkeyh... sbb tu.. lgkah berjaga2 perlu d ambil... chewahhhh...!!! tp terpulang pd cara k0wg.. cne k0wg nak uji psgn k0wg... ape yg auliyya nak... k0wg jgn biarkan diri k0wg d sakiti.... luka kat tangan blh kta ubati... tp luka kat hati... ???




6 comments:

Dekcik said...

penah lah gak..mengis 7 hari 7 mlm dibuat nye....huhu..

noraauliyya said...

wahh seminggu ea... penangan cinta... mmg la ann..

MiSzy DiaN said...

arghh..
sakit dan perit bila penah terjadi mcm ni.. lbh2 lagi kalu nk time exam.. huhu.. terpksa berperang dgn perasaan sndiri taw..

nice entry..
btw, jom join segmen saya kalau berminat..
http://miszydian.blogspot.com/2011/04/mereka-memang-macam-nie.html

atiey azha said...

betul !! hehee . sebab tu bila berpasangan , kalau dah lama kenal dengan yang satu tu . tak pyah le gatai2 nak carik yang baru lagi ..

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

nana nak kena kenal peel tunang anna betul2 nie...heheh kang..tak pasal2 menyesal lak nnti kan...

nadiemsharmz said...

dia khianat sy..sy khianat die balik..padan muka!..huwahahaha..gelak jahat...hahhaha