Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA



Salam ceria sume… wahh sebenarny excited niw.. 1st time j0in segmen abg ben… sblum niw jd silent reader jew.. tp hari niw terbuka hati na j0in…=) haha tajuk abg ben pun da dasyat… lelaki vs perempuan…yeah fighting2!!!!! Semangat na menjawab soalan2 abg ben…


Soalan 1: lelaki pilihan anda?
: 0uch.. LELAKI pilihan sy adalah seperti berikut >

My mr rightMmndang berat pd hal agama. Lelaki spt ini, tak perlu mnta jd baik.. sbb dy mmg dh baik, tak perlu mnta dy jd yg beradab, sbb dy da fhm.. n seterusny…..fhm2 jew la.. dan tidak mminta yg sempurna.. sbb dri sndiri pun tak sempurna.

Soalan 2: perlukah lelaki SEKSI? Definisi SEKSI seorang lelaki bagi anda?
SEKSI? Lelaki seksi? Tak pernah terfikir lak.. tak payah la lelaki nak seksi.. xda makna pun takkan na terpikat kat dy sebab seksi kan.. makna seksi seorang lelaki bg saya? Haa.. yg tayang lutut 0r peha berbulu tu la.. ta tahu na jge aurat sendiri.. cne pulak na bimbing kita kan.. s0 lelaki seperti itu, reject!

Soalan3: LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta.. apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda? Apa jadi selepas memiliki cinta anda?
Susah sebenarnya na jumpa lelaki yang sanggup berkorban demi cinta niw.. jadi law da dapat camtu hargai la sebaik mungkin.. TETAPI.. lelaki yang sanggup berkorban demi cinta yang mengenepikan AGAMA, IBU BAPA atau apa sekalipun yang tidak berpatutan..sila berfikir sekali shaja!! Reject! Huhu. Haha just pendapat. Bg saya sekirany lelaki itu yang terbaik… buat apa2 tuk kta un dy sanggup, even sebelum 0r selepas memiliki cinta kita.

Soalan 4: pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan? Kenapa?
BERMADU???ouh N0…katakan tidak!!! Sebab sy tidak suka berk0ngsi kekasih!!!!

Soalan 5: jika anda mengetahui pasangan anda mempunyai teman wanita lain, apakah yang akan anda lakukan?
Sy mempunyai prinsip yang mudah, bukannya menunjukkan sy niw lemah… jika pasangan sy berbuat bgitu terhadap sy… dy tak akan nmpk sy 0r bayang sy lagi dah..! n sy bkn jenis yg suka berdendam. Sbb bila skli dh buat ta mustahil dy akn buat lg. s0 skli da wat… just talk t0 my hand!

Soalan 6: LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
Erm n0 k0men… bergantung pd lelaki 0r perempuan itu sendiri.. sbb curang blh brlaku dri pelbagai aspek.. n sbb.

Soalan 7: SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
SETIA?? Maj0riti perempuan la… bukan nak bela… sejak awal usia percintaan perempuan dah pun mebayangkan alam perkahwinan sdangkan masih lg berada d usia yg muda. Tetapi bg lelaki jarang la kta jmpa yg serius… hanya ingin berser0nok, 0rg ade couple, ak un kna ade guk.. bru standard… di0rang start serius un bla da mas0k alam pkrjaan… (hny pndapat) jadi perempuan lbih SETIA n serius..

Soalan 8: Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
Ahaa… mudah cemburu itu mmg ada pd se0rang perempuan…



13 comments:

Qaseh dalia adelia said...

tidak suka juga bermadu kasih !

Dekcik said...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Nour Akmal said...

suka yg no 5..
pempuan tak lemah kan..tak pe..
yang pntg kite kuat hadapi semua ni..
wanita yang mengoncangkan buaian tak mustahil boleh mengoncangkan dunia..huhuhu

iema... said...

auchhhhhhhhhhh berbulu2 nie... ai pun geliiii ehehehehehe :D

noraauliyya said...

qaseh: yeah... sape un tak nak aww..

noraauliyya said...

dekcik: 0kay2.. akan terbang ke bl0g kam0o...=)

noraauliyya said...

nour akmal: n0 5? aha... yg mengalah tu... yew kta kna kuat... xley tnjuk kta niw lemah...law tak sng org len na pijak2...

noraauliyya said...

iema: hahaha... bulu2?..ouh yang seksi uhh...hahaha..

cunndaa said...

memang majoriti nya perempuan yg setia kan...
i like...hehheee

mas.saari said...

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!

noraauliyya said...

haa... bese la tuh... 0kay2...!

atiEy_[azHa] said...

yeah ! tak mau berkongsi .

noraauliyya said...

hehehe... sume pmpuan cmtu atiey.