Friday, October 15, 2010

suara hati...=(

Actually hati niw ase sedey ngat…=(
Ta taw nak luah macam mana…
Sakit…
Kenapa semua niw berlaku??
Kenapa Allah pilih aku tuk laluiny…
Kadang2 aku ase tak mampu…
Aku ase lemah…
Apa sebenarnya hikmah yang tersirat?…
Apa yang Allah da tentukan tuk ak?
Apa jalan yang terbaik?
Urmmmm…
Mengalah???????
Tak mungkin…
Menerima??????
Juga tak mungkin…
Jadi apa???
Entahlahh…
Mungkin aku harus lalui saje semua niw…
Memerhati…meneliti…merestui…
Tapi aku sakit!!!
Yer thu…kau harus kuat beb…
Kau tak b0ley lemah ngan semua niw…
Kau kena lalui…
Lau bukan kau sape lagi???
Yer…aku tahu…
Masalah aku…
Aku yang kena hadapi…aku tak b0ley mengelak…
Bagus!!!kau blh…aku yakin kau blh…
Ya!!sem0ga dy tahu apa yang terbaek buat dy…
Sem0ga dy buat hitungan yg membahagiakan dy…
Jika dy bhgia…
Aku juga harus bhgia…
Wlupun hny dgn mlihat kbahagiaan dy…
Wlupun bkn aku pilihan dy…
Dan aku akan tetap menyintai dy…
Dalam diam…
Aku rela…

(azna_naaz)



2 comments:

sinar cahaya Ilahi said...

firstly if happen to u.bie nk syg kuat mnghadapi segala dugaan dan rintangan.semua y berlaku telah disusun olehnya.but actually bie pon sama macam sayang,x dapat menerima segala dugaan y berlaku.dlu sewaktu haty ini trasa dipermainkan ,penah jua ia mlawan kehendak takdir.nmun ia berusaha utk mngapai semula kebahagiaan dalam hidup.tiap hary mnadah tgn,memohon diberi semula pelangi yg menerangi.namun tak jua ditemui..akhirnya sehinggalah kamoo datang wahai sayangku,menyerikan semula hidup yg telah lama kegelapan..namun terikat dengan perjanjian...isk3....

aZna_naaZ said...

ye syg tbh bie...syg akn berusaha...thanks ats nsht yg d beri...bie pgg lah pd jnji bie...
syg akn cuba wat yg terbaek lam hidup syg...juga tuk hidup bie...maafkan syg...andai saja berlaku sesuatu nnt....