Thursday, October 14, 2010

Sahabat? Kawan? Sama kew?

Apa habaq semua????habaq bek n0h??kali niw nk st0ry sal apa pulak???hari tu da st0ry sal kisah hidup aku…sal cinta aku…skrg aku nk habaq mai sal kawan n sahabat….awat ang kata kawan ngan sahabat???ada beza ka???

Mestilah ada bezanya…bagi aku la…bagi hampa aku tak taw..!kawan….hahaha,apa yang aku paham tentang “kawan”?…kawan niw besa2 ja…kadang2 ada..kadang2 xdak….0rg utara kata..sat ada sat xdak..lau dy rasa nk mntak tlg kita dy mai …law x…jgn harap nak tunjuk muka..kawan memang mudah nak cari..teguq2 cam tu dah jadi kawan…tapi yang buat taik belakang kita..tu bukan kawan la…!

Sahabat???

Niw aku nak cerita pasai sahabat….perkataan “sahabat” tu sendiri aku dah rasa istimewa…n sgt susah la aku nak bagi title niw kat sapa2….hanya yang aku rasa layak ja blh dpt title niw dari aku….lain kata hanya tuk yang teristimewa ja!! Sahabat!!…….yg namanya sahabat tu….sentiasa ada bila kita susah…bila kita senang…tak lari bila kita ada masalah…siap mai dekat lagi tlg kita…bantu yang mana terdaya… walaupun dy sendiri susah….dy tetap ada tuk kita…berkongsi suka duka…hat niw la nama dy sahabat….!tak berkira….tak mengungkit….tak kata belakang (macam gunting dalam lipatan)….tak bersungut bila kita mintak tolong…malah sahabat guk la b0leh t0long kita masuk syurga….tgk!!begitu istimewanya sahabat!!!

Niw lah yang aku gelarkan sahabat!!!!muaaaahhhhhhhhh….. sayang gle at u all!

                      nana cayang muaahh muahhhh


                    lina  cayang muaahhh muaahhh


                      wanie cayang muahhh muaahhh


                    akak rin cayang muahhh muaahhh


                     akak scha cayang muahhh muahh












untung ada facebook...hak3...s0rry yer curi pict(kepada yang berkenaan)huk3 jangan mara pict anda digunakan untuk kebaikan!


kepada:
nurul jannah bt zulkefli
nurlina safina bt elias
nurul syazwani bt abdul rani
nashrin bt mohd nazari
wan aishahhanim bt wan ghazali

Tuk hampa…aku dedikasikan lagu sahabat niw…sayang hampa sangat2..hampalah yang terbaik dalam hidup aku…terima kasih kerana muncul n menjadi sahabat aku dalam hidup niw…takkan pernah aku samakan hampa dengan orang lain..tanpa hampa….aku tak mampu berdiri teguh kat dunia niw…aku tak mampu hidup s0rang2 tanpa hampa..